Customer Support Medewerker

MIRA Home is een onlineshop met een uitgebreid assortiment aan industriële meubels. Maandelijks helpen wij duizenden tevreden klanten om van hun huis een thuis te maken. 
Om onze klantenservice naar een hoger niveau te tillen, zijn wij opzoek naar een communicatief en administratief sterke collega.

Heb je zin om ons enthousiaste team te versterken op ons kantoor in Capelle aan den IJssel? Lees dan zeker verder!

TAKEN

  • Jij ben hét eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Zowel vóór de aankoop, tijdens de leveringsperiode als na de ontvangst van hun bestelling help je hen zo goed mogelijk verder:
  • Je geeft updates over de beschikbaarheids- of logistieke status van een order.
  • Je zorgt voor een oplossing bij bv. transportschade of productiefouten.
  • Je beantwoordt commerciële vragen, bv. over onze producten en diensten.
  • Je geeft updates over de beschikbaarheids- of logistieke status van een order.
  • Dit doe je zowel telefonisch als schriftelijk. MIRA Home maakt voor dat laatste gebruik van een support-ticketsysteem.
  • Om onze klanten correcte feedback te geven, consulteer en je combineer je verscheidene bronnen. Dit zal voornamelijk gaan over onze online portals, logistieke software, en de tools van onze externe verzenddiensten.
  • Tenslotte voer je autonoom je aangeboden oplossingen administratief uit. Op die manier sta je in voor de adequate operationele opvolging van de klantenondersteuning. Indien nodig koppel je intern terug, of brief je correct door naar je collega’s.

SKILLS

  • Je beheerst en verzorgt je taal. Je spreekt en schrijft perfect Nederlands. Dit doe je vlot en volledig foutloos. Bovendien heb je een goede kennis van Engels.
  • Ook digitaal ben je meer dan mee. Je kan makkelijk overweg met de diverse online tools en applicaties waarmee dagelijks gewekt wordt in een e-commerce-omgeving. Verder beschik je over een goede kennis van MS Office.
  • Je kan goed luisteren en bent servicegericht. Je bent empathisch, en haalt er voldoening uit om klanten tevreden te stellen.
  • Anderzijds ben je voldoende commercieel en zakelijk ingesteld. Je verliest nooit de bedrijfsrichtlijnen uit het oog en weet consequent je dienstverlening hierop af te stellen.
  • Je hebt een juist inschattingsvermogen en stelt je taal hiervan ter dienste. Je benadert onze klanten steeds op een klantvriendelijke en constructieve manier, maar indien nodig ben je assertief en sta je op je strepen.
  • Je bent een multi-tasker die snel kan schakelen. Of het nu een commerciële, financiële, logistieke of eerder technische vraag is: je switcht moeiteloos en leert jezelf de nodige automatismen en reflexen aan.
  • Je werkt gefocust en hands-on. Je onderkent makkelijk hoofd- en bijzaken en weet je prioriteiten te stellen. Je reduceert een conversatie snel tot de essentie en ook complexere cases herleid je vlug tot iets werkbaars.

PROFIEL

  • Je handelt en redeneert zelfstandig. Uiteraard staan je collega’s je heel graag met raad en daad bij, maar je houdt ervan zelf voor antwoorden en oplossingen te zorgen.
  • Je hebt een creatief, flexibel brein. Je volgt de beleidslijnen en protocollen, maar je houdt je hoofd erbij en denkt steeds na over de consequenties van je acties. Zit je even vast, dan is de kans groot dat jij - via de nodige verbeelding of zelfs improvisatie - een uitweg zoekt én vindt.
  • Je werkt nauwkeurig en toegewijd. Je kent het belang van punten en komma’s, zowel bij cijfers als bij letters. ‘Nonchalance’ en ‘onzorgvuldigheid’ staan niet in je woordenboek.
  • Je bent een ploegspeler. Je vindt het niet erg de steek op te rapen die je collega laar vallen -integendeel! Je weet immers dat dit kan gebeuren binnen een snelle dynamische KMO-omgeving en bent hierop ingesteld.

AANBOD

  • Fulltime functie in een groeiende firma in e-commerce.
  • Een leuk, dynamisch en gedreven team.
  • Marktconforme verloning.
  • Tewerkstelling in Capelle aan den IJssel.

 

Heb je interesse in deze job? Aarzel dan niet en stuur je CV en motivatiebrief ter attentie van Naomi van Santvoort naar admin@mirahome.nl en wie weet tot snel!